Roofviscompetitie 2021 nr. 3

Water Zoet
Sportvisserijtype Roofvissen

Heren, dames, junioren, kinderen

Op zaterdag 6 november gaat de jaarlijkse roofviscompetitie van HSV de Rijnstreek weer van start!
De competitie bestaat in totaal uit 3 wedstrijden in en rond Woerden waarbij het totaal aantal centimeters van de gevangen roofvis(sen) zal bepalen wie zich dit jaar de roofvis-kampioen van Woerden mag noemen.

De eerste wedstrijd start zaterdag 6 november van 9:00 tot 12:00 in de Oude Rijn en het parcours loopt vanaf parkeerplaats De Krom tot het bord "Nieuwerbrug".

De overige twee wedstrijden staan gepland op 20 november (Leidsche Rijn vanaf geestdorp brug tot de Putkop) en 27 november (Singel vanaf Avicultura tot Babylon / Oostdam).

Inschrijven (enkel voor leden HSV de Rijnstreek) kan ter plaatse aan de waterkant, aan het begin van het parcours, bij de wedstrijdleiding (Steven) en kost € 5,- voor de gehele competitie van 3 wedstrijden. Na inschrijving en betaling ontvang je het vangstregistratieformulier en bewijs van deelname.

Zie www.hsvderijnstreek.nl voor de overige wedstrijden, locaties en het wedstrijdreglement.

Houd de website en facebookpagina goed in de gaten voor het laatste nieuws vóór de competitie begint!!

p.s. voor alle deelnemers wordt een (lekkere) verrassing beschikbaar gesteld tijdens het afsluitende prijzenfestival in december!

Organisator(en) HSV de Rijnstreek