JeudVISpas

Om relaxed te kunnen vissen, word je lid van Hengelsportvereniging De Rijnstreek door onze JeugdVISpas te kopen.

De hengelsportvereniging zorgt voor een goede visstand, je kunt er van alles leren over vissen en meedoen aan speciale jeugdviswedstrijden.

Ben je niet ouder dan 14 jaar, dan mag je met de JeugdVISpas van HSV De Rijnstreek met één of twee hengels vissen. Je kunt dan in bijna alle wateren in onze gemeente en omstreken - maar ook in heel veel wateren in de rest van Nederland! - terecht en óók met kunstaas op roofvis vissen.

Als je een JeugdVISpas koopt en daarmee lid wordt van HSV De Rijnstreek, krijg je ook nog eens vier keer per jaar GRATIS van Sportvisserij Nederland het Stekkie Magazine thuis gestuurd.
-> Klik hier om je JeugdVISpas van HSV De Rijnstreek online te bestellen of ga naar je dichtstbijzijnde hengelsportzaak in onze gemeente om hem te kopen.