Visdocumenten

Lid worden van de mooiste vereniging in en rond Woerden

Bij Hengelsportvereniging De Rijnstreek ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het lidmaatschapsbewijs van HSV De Rijnstreek. Hiermee krijg je niet alleen toegang tot een prachtig aanbod aan viswater in en rond Woerden én zo'n 80% van ál het viswater in heel Nederland, maar word je ook lid van de leukste en actiefste vereniging van Woerden en omstreken

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas inclusief de lijsten van viswateren worden je automatisch binnen drie weken per post opgestuurd.

De viswaterlijsten worden als service toegestuurd door HSV De Rijnstreek, de definitieve VISpas ontvang je later rechtstreeks van Sportvisserij Nederland die ze produceert.

Uiteraard kun je ook bij één van onze verkooppunten inschrijven en de documenten meenemen.

Prijzen

Klik hier voor een overzicht van prijzen.

Automatische incasso

LET OP: Wanneer u bij VISPAS ONLINE NIET kiest voor automatische incasso, maar voor betaling per factuur dan wordt voor de contributie extra € 4 administratiekosten in rekening gebracht.

Ben je lid in het lopende kalenderjaar, dan wordt de contributie medio november geïncasseerd van je rekening OF je ontvangt een acceptgirokaart hiervoor.