HSV trip naar Toms Creek

Dinsdag, 24 september 2024

HSV De Rijnstreek Woerden organiseert dit jaar weer het traditionele najaars uitje naar Toms Creek! Ondertussen een echte traditie geworden en ook dit jaar weer op de agenda! Dit jaar hebben we weer 4 “avonturenvijvers” afgehuurd, welke dan enkel en exclusief voor onze leden zijn. Hier zwemmen onder andere Russische en Siberische steuren, Europese meervallen, Snoekbaars en verschillende soorten karpers. Zo is het bij elke vangst weer een verrassing wat er boven water komt.

Voor dit jaar hebben we de karpervijver niet afgehuurd voor onze leden. Vorig jaar was hier net te weinig animo voor. Wil je hier dit jaar wel vissen geef dit dan aan even aan op het online aanmeldformulier wat te vinden is op onze website er zijn namelijk wel losse plekken beschikbaar. De reglementen voor deze vijver zijn ook terug te vinden op de website van Toms Creek.

Materiaal zoals hengel, schepnet en onthaakmat (cradle) kan je ter plaatste lenen, of je neemt je eigen uitrusting mee. Aas en voer (let op, alleen voer van Tom’s Creek is toegestaan!) zijn voor eigen rekening en eventueel ter plaatse verkrijgbaar.

Wil je vissen op forel of op een andere vijver dan afgehuurd door de vereniging dan dien je dit zelf te bekostigen op locatie. De HSV is hier niet verantwoordelijk voor gemaakte kosten!

Zie voor meer informatie en bijzonderheden waar je rekening mee moet houden:

Bij aankomst in Lelystad starten we dit jaar meteen met vissen. En zullen we na afloop van het vissen tijd inplannen voor een hapje en een drankje voordat de bus weer naar Woerden rijdt.

Voor vervoer is ook weer gezorgd. Wij hebben weer een (beperkt) aantal plaatsen beschikbaar in een door de vereniging gehuurde Touringcar. Geef bij inschrijving duidelijk aan of je gebruik wenst te maken van vervoer per touringcar/bus.

Dit fantastische evenement zal plaatsvinden op zaterdag 16 november, waarbij het voorlopige programma er als volgt uit ziet:

•11:00 vertrek Touringcar vanaf parkeerplaats Polanerbaan/Houttuinlaan (t.o. Bowling)
•12:30 aankomst Lelystad met ontvangst en een drankje
•13:00 aanvang mogelijkheid tot vissen
•17:00 einde vistijd
•17:15 patat met snack en een drankje
•18:00 vertrek Touringcar naar Woerden
•19:30 verwachte aankomst Woerden NS

Voor deelname aan dit evenement geldt een eenmalige all-in bijdrage van slechts € 17,50 per persoon. Hierin is begrepen het vissen, eten en drinken bij aankomst, hengelhuur en vervoer!

Inschrijven kan door invullen van het digitale inschrijfformulier, klik hier  Op het inschrijfformulier is tevens de betaalinstructie weergegeven. Het formulier én het inschrijfgeld dienen te zijn ontvangen, uiterlijk wo 06-11-2024.
NB: Pas na ontvangst van het inschrijfgeld, is de aanmelding definitief.
De inschrijving sluit op 6 november 2024 en aanmelden is alléén mogelijk voor leden van HSV de Rijnstreek!