Fotoverslag Woerdense Hengeldag

Maandag, 27 mei 2024

Afgelopen zaterdag werd weer de jaarlijkse Hengeldag gehouden voor de jeugd aan de Stormeer. Het was even spannend of het weer mee wilde werken, maar het viel alles mee gelukkig! Om 8 uur begon de dag voor de vrijwilligers met het opbouwen van de standjes, hengelsetjes en de roofvisboten werden vaar- en visklaar gemaakt. Al ruim voor 10 uur kwamen de eerste fanatieke vissertjes zich melden. Voor iedereen was er gelegenheid om te vissen, een rondje te varen met een roofvisboot en zich te vergapen bij de professionals wedstrijdvissers, karpervisser, snoekvisser en boiliedraaier. De standjes waren weer gevuld met hengelsportmateriaal, informatie over de hengelsport, karperuitzetprojecten, kledingverkoop en koek en zopie. Er werden goede vangsten geboekt onder andere, snoek, baars, zeelt, brasem, voorn en zelfs een spiegelkarper werd er gevangen. Voor de allerkleinsten was er nog een springkussen. We kunnen als vereniging weer terugkijken op een geslaagde dag! Wij willen alle vrijwilligers en bezoekers bedanken voor hun bijdrage!