Uitnodiging ALV + lezing Marco Kraal

Vrijdag, 16 februari 2024

Het bestuur van de Hengelsportvereniging “De Rijnstreek” Woerden nodigt u uit voor het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering met daaropvolgend een lezing van Marco Kraal en de loting van de karpercompetitie die gehouden zal worden op:

Vrijdag 15 maart 2024
In het gebouw van Avicultura
Singel 43, te Woerden

Aanvang: 20.00 uur – zaal geopend vanaf 19.30 uur.

AGENDA:

1.Opening door de voorzitter.
2.Vaststelling agenda.
3.Notulen Algemene Ledenvergadering 10 november 2023.
4.Jaarverslag secretariaat 2023.
5.Jaarrekening 2023.
6.Verslag kascommissie 2023.
7.Verkiezing kascommissie;
Aftredend: Jan Plomp.
Herkiesbaar: Bas Derks
8.Jaarverslag VBC 2023.
9.Jaarverslag wedstrijdcommissie 2023.
10.Bestuur:
Als voorzitter draagt het bestuur voor: dhr. Leo Wilbrink
Als algemeen bestuurslid draagt het bestuur voor: Mevr. Jannie Grundmann
11.Rondvraag
12.Sluiting.

Pauze.

13.Lezing/presentatie door Marco Kraal

In de pauze zal de loting van de stekken voor de komende karpercompetitie worden verricht.
Na de pauze kunnen we ons verheugen op niemand minder dan Marco Kraal, bekend van visTV, Sportvisserij Nederland, een theatertour over vissen, zijn werk als bioloog en natuurlijk ook fervent sportvisser.

Dat het een boeiende avond beloofd te worden spreekt voor zich, u/jij bent van harte uitgenodigd!

Lezing Marco Kraal

Tijdens zijn lezing zal Marco als allround sportvisser vertellen over zijn visavonturen in binnen- en buitenland. Reken maar op een flinke portie baars, snoekbaars, karper, brasem, winde, zeebaars en tal van andere soorten waar Marco graag op vist. Daarnaast geeft hij ons een kijkje achter de camera’s van VIS TV. Als bioloog zal hij verder ook ingaan op de grote veranderingen in de waterkwaliteit en de visstand. Veranderingen waar je als sportvisser rekening mee moet houden, wil je succesvol zijn.