Avondfeederwedstrijden 2023 en Nachtkoppelwedstrijd

Donderdag, 25 mei 2023

De komende tijd organiseert HSV de rijnstreek een aantal witviswedstrijden:

Avondfeederwedstrijden:

HSV de Rijnstreek organiseert op 7, 14 en 21 juni weer de jaarlijkse serie avondfeederwedstrijden op de Oude Rijn. Voor de einduitslag tellen de 2 beste resultaten mee omdat we merken dat het voor veel mensen lastig is om alle avonden mee te doen! Zoals de naam al aangeeft mag er uitsluitend met een feederhengel gevist worden, hieronder valt ook de methodfeeder!
Er wordt gevist van 18:00 - 21:30 uur. Loting om 17:00 uur.
inschrijfgeld is 5,-
Prijsuitreiking is tijdens het jaarlijkse prijzenfestival in december.

Nachtkoppelwedstrijd:

HSV de Rijnstreek zal op 30 juni / 1 juli 2023 voor de eerste maal een nachtkoppelwedstrijd op organiseren op het Amstel-Drechtkanaal. Deze wordt gevist van 20:30 uur t/m 6:00 uur. (in het Rijnstekkie staat per abuis 8:30 uur, dit moet dus 20:30 uur zijn). Er wordt gevist in koppels en je dient zelf een koppelmaat te regelen.
Inschrijfgeld 15,- / koppel.
Prijsuitreiking is tijdens het jaarlijkse prijzenfestival!

Voor mee informatie en inschrijving kun je terecht bij Sjaak van Voorden via telefoon of mail!

Sjaak van Voorden
Wedstrijdleider witvissen