Fotoverslag opschoondag Cattenbroekerplas

Zondag, 19 maart 2023

Zaterdag 18 maart hebben wij als HSV de Rijnstreek weer meegedaan met de Landelijke Opschoondag

Met 11 leden van de vereniging hebben wij rond de plas afval geraapt. Resultaat was een aanhanger vol met vuilniszakken.
Na afloop werden we nog getrakteerd op broodjes kroket door Eddie Kleeman [Tok Fried Chicken / DSR Food Woerden]

Er was ook aandacht vanuit de pers:

De opschoonactie is onderdeel van Vang5, een campagne van Sportvisserij Nederland die wordt ondersteund door Nederland Schoon. Met de ‘Vang5-campagne’ roept Sportvisserij Nederland alle sportvissers op om elke keer dat zij gaan vissen rond hun stek minimaal vijf stuks afval mee te nemen óf vijf minuten afval op te ruimen.
#vang5