Vispas 2023, nachtvistoestemming 2023 , schriftelijke toestemming Cattenbroekerplas 2023

Donderdag, 15 december 2022

Vispas 2023

De uitgifte van VISpassen van onze vereniging zal begin volgende week plaatsvinden. Mocht u nog niet betaald hebben maar de VISpas op tijd in uw bezit willen hebben, verzoeken wij u de betaling graag alsnog per omgaande te voldoen.

Schriftelijke nachtvistoestemming 2023

Met ingang van 1 januari 2023 komt de schriftelijk toestemming voor nachtvissen/3e hengel te vervallen. Vanaf dat moment mag ieder lid van Hengelsportvereniging De Rijnstreek in veel eigen viswater ook ’s nachts en/of met 3 hengels vissen.

Je mag in de Woerdense wateren uitdrukkelijk NIET nachtvissen met de "sticker nachtvissen of drie hengels" van Sportvisserij Nederland.

Nachtvissen is mogelijk op alle wateren waar HSV De Rijnstreek visrecht heeft, met uitzondering van wateren in park Bredius. Er mag tevens gevist worden met drie hengels.

Vissen met drie hengels is niet toegestaan als één of meer hengels gebruikt wordt voor het vissen met kunstaas of dood aas op roofvis.

Schriftelijke toestemming Cattenbroekerplas 2023

De jaarlijkse schriftelijk toestemming voor het vissen op de Cattenbroekerplas bedraagt € 10,00. De toestemming voor het jaar 2023 is vanaf 1 december 2022 aan te vragen via penningmeester@hsvderijnstreek.nl onder vermelding van naam, adres, geboortedatum en VISpasnummer. Na aanvraag plus ontvangst van de € 10,00 op IBAN NL27INGB0000240773 t.n.v. Hengelsportvereniging De Rijnstreek wordt de toestemming zo spoedig mogelijk gemaild.