Inschrijftermijn roofviswedstrijd verlengd!

Zaterdag, 19 november 2022

Namens de roofviscommissie willen we jullie uitnodigen voor dé roofviswedstrijd van het jaar die zal plaatsvinden op zaterdag 26 november.

Om dit zo laagdrempelig mogelijk te houden en zoveel mogelijk mensen enthousiast te krijgen is het de bedoeling om die dag met elkaar te gaan vissen op de singel in Woerden en alle daarop aangesloten wateren waar hsv de Rijnstreek het visrecht heeft. (Denk hierbij aan de Oude Rijn naar Harmelen en Bodegraven, de Grecht, de Korte Linschoten, Montfoortse vaart e.d.)

Eenieder is vrij om te kiezen hoe hij of zij denkt de meeste en grootste vis te kunnen vangen. Dus Bootvissen, dood-aas vissen, gooien vanaf de kant of statisch uit de steunen. Echt alles is toegestaan. (Bij inschrijven graag vermelden of je vanuit de boot gaat vissen of vanaf de kant)

We verzamelen tussen 07:00 en 7:45 bij de Wilhelminabrug (Parijse brug) op de Burg H.G. van Kempensingel in Woerden.

Iedere ingeschreven deelnemer ontvangt hier zijn/haar persoonlijke deelnemerskaart welke op de vangstfoto dient te worden mee gefotografeerd. Alle vangsten dienen via de WhatsApp groep te worden gemeld. (Er wordt een groep aangemaakt op de wedstrijddag)

Belangrijk: Minimum maten; Snoek 40cm, Snoekbaars 30 cm en Baars 20 cm.

Aan het einde van de dag verzamelen we bij Avicultura, waar we de dag gezamenlijk zullen afsluiten met bekendmaking van het eindresultaat onder het genot van een drankje en een broodje huisgemaakte hamburger van Pitmaster Dries (Alleen voor deelnemers viswedstrijd.)

• 07:00-07:45 Aanmelden bij de kraam op Burg. H.G. van Kempensingel
• 08:00-13:00 Vissen in Woerden
• 14:00-16.00 Avicultura, Singel 43A in Woerden

Om voor spanning en competitie te zorgen hebben we diverse prijzen te winnen.
€ 50,- voor de beste Boot, € 50,- voor de beste Kantvisser en € 25,- voor de grootste/langste vis.

De daadwerkelijke prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het prijzenfestival op 17 december 2022.

Voor deelname aan deze wedstrijd is inschrijven verplicht en geldt een eenmalige all-in bijdrage van slechts € 5,00 per persoon. Inschrijven kan door invullen van het digitale inschrijfformulier, klik hier, . Op het inschrijfformulier is tevens de betaalinstructie weergegeven.
In verband met de BBQ dient het formulier én het inschrijfgeld uiterlijk 23 november 2022 binnen te zijn. NB: Pas na ontvangst van het inschrijfgeld, is de aanmelding definitief.

Wij hopen jullie te zien op zaterdag 26 november, namens de roofvis-commissie:
Dennis Wille en Daan de Langen

Normaal HTML Voorbeeld DIV