Prijzenfestival zaterdag 17 december 2022

Maandag, 14 november 2022

Traditiegetrouw zal op zaterdag 17 december weer het jaarlijkse prijzenfestival van onze HSV worden gehouden, waarbij alle winnaars van de diverse competities zullen worden gehuldigd.

Dit jaar een unicum want het is nog nooit voorgekomen dat we dit twee keer doen in een kalenderjaar. De reden daarvoor was natuurlijk dat het in 2021 niet door kon gaan maar het ziet er naar uit dat we dit jaar gelukkig geen last gaan krijgen van een lockdown.

Voor alle deelnemers van de competities willen we dit jaar een BBQ organiseren aansluitend aan de uitreiking van de prijzen. Hiervoor is het wel noodzakelijk dat we ongeveer weten wie er aanwezig zullen zijn. We vragen daarom of jullie je aanwezigheid willen doorgeven aan de secretaris via mail of Whatsapp. secretaris@hsvderijnstreek.nl of 06-114 805 29.

Na de prijsuitreiking zal er gelegenheid zijn om gezellig met elkaar het jaar af te sluiten met hapjes en een drankje. De middag zal beginnen om 14.00 we proberen om rond 17.00 te beginnen met eten. Wij hopen op een goede opkomst en weer een gezellige middag.
Houd daarom onze website en facebook-pagina in de gaten voor het laatste nieuws!

•14.00 – 15.00 inloop
•15.00 – 17.00 uitreiking prijzen