Vacatures bestuur

Donderdag, 10 november 2022

Op de aanstaande ledenvergadering zal Ton van der Spiegel helaas afscheid nemen als bestuurslid. De reden is dat het besturen van HSV GHV / Groene Hart voor hem te veel tijd kost, om dit te kunnen combineren met een functie als bestuurslid voor onze vereniging.

Het bestuur bestaat na de ALV uit 5 personen: Cor van Tuijl (voorzitter), Willemjan van Tuijl (secretaris), Andries Ritmeester (penningmeester), Marc van Amerongen (algemeen bestuurslid) en Gerrit Ritmeester (algemeen bestuurslid).

Graag zouden wij het bestuur willen uitbreiden met 2 nieuwe (algemene) bestuursleden zodat wij op 7 personen totaal uitkomen.

We roepen leden dan ook van harte op, om eens na te denken over een bestuursfunctie voor onze vereniging. Informeer eens vrijblijvend bij één van de bestuursleden als je interesse hebt of meer wil weten.

Activiteiten voor algemene bestuursleden kunnen zijn:
-Ondersteuning van het bestuur
-Organiseren van evenementen (voor de jeugd) en uitjes voor alle leden
-Ondersteuning aan commissies van wedstrijden, jeugd, visstandbeheer, controle en visrechten
-Communicatie met gemeente en waterschap over de belangen van de sportvisserij bij de inrichting en onderhoud van watergangen en oevers
-Inbrengen van ideeën en initiatieven