Aankondiging HSV Trip!

Maandag, 17 oktober 2022

HSV De Rijnstreek Woerden organiseert dit jaar weer een superleuk en gezellig najaarsuitje naar Tom’s Creek!

Na het gezellige uitje in oktober vorig jaar hebben we besloten om wederom op herhaling te gaan!

Dit jaar hebben wij weer 4 prachtige “avonturenvijvers” afgehuurd, welke dan enkel en exclusief voor onze leden zijn. Hier zwemmen onder andere Russische en Siberische steuren, Europese meervallen, Snoekbaars en verschillende soorten karpers. Zo is het bij elke vangst weer een verrassing wat er boven water komt. De vijvers zijn pas nog helemaal leeggepompt en de vissen zijn weer opnieuw verdeeld over alle vijvers. Zo moet de kans op de vangst van een grote vis weer mooi verdeeld zijn.

Materiaal zoals hengel, schepnet en onthaakmat (cradle) kan je ter plaatste lenen, of je neemt je eigen uitrusting mee. Aas en voer (let op, alleen voer van Tom’s Creek is toegestaan!) zijn voor eigen rekening en eventueel ter plaatse verkrijgbaar.

Zie voor meer informatie en bijzonderheden waar je rekening mee moet houden:

Bij aankomst in Lelystad is er gezorgd voor een hapje met een drankje. Daarna start het vissen en zijn verdere consumpties voor eigen rekening.

Voor vervoer is ook weer gezorgd. Wij hebben weer een (beperkt) aantal plaatsen beschikbaar in een door de vereniging gehuurde Touringcar. Geef bij inschrijving duidelijk aan of je gebruik wenst te maken van vervoer per touringcar/bus.

Dit fantastische evenement zal plaatsvinden op zaterdag 12 november, waarbij het voorlopige programma er als volgt uit ziet:

•10:30 vertrek Touringcar vanaf parkeerplaats Polanerbaan / Houttuinlaan (t.o. Bowling)
•12:00 aankomst Lelystad met ontvangst, hapje en drankje
•13:00 aanvang mogelijkheid tot vissen
•17:00 einde vistijd
•18:00 vertrek Touringcar naar Woerden
•19:30 verwachte aankomst Woerden NS

Voor deelname aan dit evenement geldt een eenmalige all-in bijdrage van slechts € 12,50 per persoon. Hierin is begrepen het vissen, eten en drinken bij aankomst, hengelhuur en vervoer!

Inschrijven kan door invullen van het digitale inschrijfformulier, klik hier!  Op het inschrijfformulier is tevens de betaalinstructie weergegeven. Het formulier én het inschrijfgeld dienen te zijn ontvangen, uiterlijk 05-11-2022.

NB: Pas na ontvangst van het inschrijfgeld, is de aanmelding definitief.

De inschrijvingsluit op 5 november 2022 en aanmelden is alléén mogelijk voor leden van HSV de Rijnstreek!