Najaarsuitje Tom's Creek

Woensdag, 15 september 2021

HSV De Rijnstreek Woerden organiseert voor haar leden dit jaar wederom een superleuk en gezellig najaarsuitje naar Tom’s Creek!

Helaas is vanwege de Covid-19 situatie het uitje vorig jaar niet doorgegaan, maar voor 2021 heeft het bestuur besloten eindelijk weer op herhaling te gaan!

Voor deze gelegenheid hebben wij weer 4 prachtige “avonturenvijvers” afgehuurd, welke dan enkel en exclusief voor onze leden zijn. Hier zwemmen onder andere Russische en Siberische steuren, Europese meervallen, Snoekbaars en verschillende soorten karpers. Zo is het bij elke vangst weer een verrassing wat er boven water komt!

Materiaal zoals hengel, schepnet en onthaakmat (cradle) kan je ter plaatste lenen, of je neemt je eigen uitrusting mee! Aas en voer (let op! Alleen voer van Tom’s Creek is toegestaan!) zijn voor eigen rekening en eventueel ter plaatse verkrijgbaar.

Zie voor meer informatie en bijzonderheden waar je rekening mee moet houden: https://www.tomscreek.nl/reglement-avontuurlijk-vissen

Bij aankomst in Lelystad is gezorgd voor een hapje en drankje. Daarna gaan we vissen en zijn alle versnaperingen voor eigen rekening.

Voor vervoer is ook weer gezorgd! Wij hebben weer een (beperkt) aantal plaatsen beschikbaar in een speciaal voor de vereniging gehuurde Touringcar. Geef bij inschrijving dan ook duidelijk aan of je gebruik wenst te maken van vervoer per touringcar!

Dit fantastische evenement zal plaatsvinden op zaterdag 30 oktober, waarbij het voorlopige programma er als volgt uit ziet:

10:30 vertrek Touringcar vanaf parkeerplaats Polanerbaan / Houttuinlaan (t.o. Bowling!)
12:00 aankomst Lelystad met ontvangst, hapje en drankje
13:00 aanvang mogelijkheid tot vissen
17:00 einde vistijd
18:00 vertrek Touringcar naar Woerden
19:30 verwachte aankomst Woerden NS

Voor deelname aan dit evenement geldt een eenmalige all-in bijdrage van slechts € 10,- per persoon. Hierin is begrepen het vissen, eten en drinken bij aankomst, hengelhuur en vervoer!

Inschrijven kan door invullen van het digitale inschrijfformulier, klik hier.Op het inschrijfformulier is tevens de betaalinstructie weergegeven. Het formulier én het inschrijfgeld dienen te zijn ontvangen, uiterlijk 18 oktober 2021.

NB: Pas na ontvangst van het inschrijfgeld, is de aanmelding definitief.

De inschrijving sluit op 18 oktober 2021 en aanmelden is alléén mogelijk voor leden van HSV de Rijnstreek!