Start Witviscompetitie per Zaterdag 12 Juni !

Donderdag, 10 juni 2021

We mogen weer! Nu de Covid-cijfers de goede kant op gaan, mogen we eindelijk weer de competities weer opstarten. Nog wel met het in acht nemen van maatregelen, maar we kunnen weer gezellig samen gaan vissen!

Om de koe maar direct bij de horens te pakken, we starten gelijk volgens rooster en vervolgen verder volgens schema en werken vanaf dan de resterende wedstrijden af. Daarnaast zullen ook de zomeravond-feedercompetitie (data kunnen nog worden gewijzigd), karpercompetitie, de 50+ middag én de roofviscompetitie maar daarover later meer informatie.

Wel geldt dat het nog kan gebeuren dat we soms moeten schuiven in het rooster. Alle wijzigingen worden via de diverse groeps-apps én Facebook doorgegeven dus houdt er rekening mee dat je ok je vismaatje informeert als deze niet in de appgroep zit.

LET OP!!

Zaterdag 12 juni gaan we dus gelijk beginnen met de witvissers maar dan aan de CATTENBROEKERLAAN en dus NIET aan de Oude Rijn (krom).

Samenvattend:
•Start competitie zaterdag 12 juni aan de CATTENBROEKERLAAN
•Avond Feeder competitie -> datum 1e wedstrijd kan nog wijzigen, nadere info volgt z.s.m.!
•Tijden etc. blijven gelijk aan oorspronkelijk rooster
•Wedstrijden volgens Corona Protocol zoals vermeld in het recente Rijnstekkie.
•Roosters en reglement worden zaterdag eveneens uitgedeeld
•Ron Gerla verzorgt uitzetten, Chris Wallenburg en Steven Harteveld verzorgen het loten en wegen.

Rest mij jullie heel veel plezier te wensen en vooral succes!

Groetjes,

Steven