Goede Feestdagen! | VISpas 2021 | Schriftelijke toestemmingen 2021

Maandag, 14 december 2020

Goede Feestdagen!

Het jaar is bijna ten einde. Het was door corona een bijzonder jaar met veel beperkingen, waarbij sommigen onder ons geconfronteerd werden met ziekte en/of dood. Hen wensen we sterkte toe ! Het bijzondere was dat wij onze sport volop konden blijven beoefenen. Ja zelfs dat er vele sportbeoefenaars/leden zijn bijgekomen. Een verheugend bijeffect. Het coronavirus zal helaas komende Kerst en Oud-en Nieuw ook zijn invloed hebben. Het bestuur wenst u ondanks de beperkingen goede Kerstdagen en een voorspoedig 2021 en een mooi visjaar toe.

VISpas 2021

De uitgifte van VISpassen van onze vereniging vindt plaats in de laatste week van december 2020. Mocht u nog niet betaald hebben maar de VISpas op tijd in uw bezit willen hebben, verzoeken wij u de betaling graag alsnog per omgaande te voldoen.

Schriftelijke toestemmingen 2021

Nachtvissen / derde hengel

In de meeste wateren waar HSV De Rijnstreek het visrecht heeft is het mogelijk om te nachtvissen. Hiervoor is een jaarlijkse schriftelijke toestemming van onze vereniging vereist. De vergoeding bedraagt € 5,00 per jaar. De toestemming is uitsluitend beschikbaar voor leden van onze vereniging. NB: met deze toestemming mag tevens met een derde hengel worden gevist!

Recreatieplas Cattenbroek

Voor het vissen op Recratieplas Cattenbroek is een jaarlijkse schriftelijke toestemming van onze vereniging vereist. De vergoeding bedraagt € 10,00 per jaar. De toestemming is uitsluitend beschikbaar voor leden van onze vereniging. Let op: er geldt een maximale uitgifte van 100 schriftelijke toestemmingen per jaar!

Hoe vraagt u een schriftelijke toestemming aan?

Schriftelijke toestemmingen dienen jaarlijks te worden aangevraagd via penningmeester@hsvderijnstreek.nl. Na overmaking van de vergoeding op NL27 INGB 0000 2407 73 t.n.v. HSV De Rijnstreek zal de betreffende toestemming z.s.m. worden gemaild. Heeft u geen mogelijkheid om de toestemming te printen? Geef dit dan graag aan bij uw aanvraag. Wij zullen de toestemming dan per post aan u versturen.

Kijk voor meer informatie en aanvullende voorwaarden bij de schriftelijke toestemmingen op onze website: www.hsvderijnstreek.nl