Nieuws aangaande het Coronavirus

Dinsdag, 14 april 2020

Het Coronavirus houdt het hele land in zijn greep. De regering heeft daartoe maatregelen getroffen om verdere escalatie te voorkomen. Van belang daarbij is dat mensen elkaar niet besmetten. Deze maatregelen gelden tot en met 1 juni.

Ook voor onze vereniging houdt dit in dat wij voorlopig alle activiteiten tot en met 1 juni opschorten.

Voor het laatste nieuws, kijk op www.hsvderijnstreek.nl of houd onze facebookpagina in de gaten voor het laatste nieuws. Wij rekenen op uw begrip.

Actualiteit:

Alle wedstrijden en de Nationale Hengeldag worden in ieder geval tot 1 juni afgelast.

Advies m.b.t. het vissen:

Houd rekening met elkaar aan de waterkant, overleg eventueel op gepaste afstand over gekozen stekken en dergelijke.
Dit om discussies te voorkomen. Gun elkaar dan ook een beetje de ruimte. Houd je alsjeblieft aan de nieuwe regels van Sportvisserij Nederland. Boa's en politie handhaven strikt voor ieder z'n veiligheid (390,- p.p. bij overtreden).
Dat het vissen nog is toegestaan hebben we allemaal zelf in de hand.
- hok niet samen in 1 tent
- gepaste afstand van minimaal 1,5 meter
- zet tenten verder uit elkaar
- houd je aan het aantal personen bij elkaar
- zorg voor minimaal aantal bezoekers

Zie voor de regels deze link.