Schenking aan Hospice De Mantelmeeuw

Dinsdag, 3 december 2019

Afgelopen vrijdag ontving de directeur van hospice De Mantelmeeuw te Woerden mw. Mirjam Bijlenga een cheque ad € 250,00 uit handen van Cor van Tuijl, voorzitter van de Woerdense hengelsportvereniging De Rijnstreek.

Sinds enkele jaren doneert de vereniging een bedrag aan goede doelen in Woerden. Zo zijn eerder onder andere de dagactiviteiten in de Cope en ook de Speelgoedbank bedacht.

Dit jaar het hospice omdat zij aldus de voorzitter, een belangrijke plaats inneemt in de lokale samenleving vanwege hun zorgaanbod voor mensen in de laatste fase van hun leven. Mw. Bijlenga bedankt de vissers hartelijk want fijn dat aan het hospice werd gedacht.

Het geld is opgebracht door de deelnemers aan het Kampioenschap van Woerden en aangevuld door het bestuur.