Uitslag Kampioenschap van Woerden

Donderdag, 12 september 2019

Het kampioenschap 2019 kenmerkte zich in eerste instantie door een record deelnemersaantal van maar liefst 30 deelnemers!

Om al deze vissers te kunnen huisvesten is gekozen voor de Van Kempensingel in Woerden, maar dat bleek niet zo’n hele gelukkige keuze. Hoewel de verwachte grote hoeveelheden neerslag beperkt bleven tot een enkel klein buitje, liet de vis het volledig afweten. Het eerste uur is door een enkeling nog wel een visje gevangen, maar daarna viel de beet al snel weg en was het uit met de pret.

Uiteindelijk wist Kees van ’t Hoog met een fraaie zeelt de winst te pakken met een gewicht van 1800gram. Willem Jan van Tuijl liet met een 2e plaats en 1280 gram zien ook iets anders te kunnen vangen dan karpers en Steven Harteveld stelde de 3e plaats veilig met een schamele 1060 gram. Vele vissers bleven helaas zelfs helemaal zonder vis.

Na afloop is de traditionele BBQ gehouden in het clubhuis van Avicultura en was de slechte vangst al snel vergeten.

De prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het prijzenfestival in december.

Tot volgend jaar, zelfde tijd andere stek !

Namens de wedstrijdleiding,

Steven