Uitslagen witvissen senioren 2e wedstrijd 2019

Woensdag, 24 april 2019

Afgelopen zaterdag is gevist aan de Grote Gracht te Oudewater. Een wisselende visserij waarbij Steven met de winst aan de haal ging met maar liefst ruim 17 kilo.

Naast hem visten Jaap v/d Stoel, die de met een mooie 2e plaats voorlopige koppositie in het tussenklassement overneemt van Ron Gerla die vandaag niet aan de vis wist te komen. Naast Steven en Jaap viste Martin Epskamp een bijzondere wedstrijd…. Het water was weliswaar zo helder als in een aquarium, maar dat Martin vervolgens ook een schildpad wist te vangen deed de wenkbrauwen fronsen…… hoewel de schildpad niet meetelde en van de soep bespaard bleef (beestje zwemt weer), maakte de vangst daarna van een mooie Zeelt het nodige goed voor deze pechvogel.

De volgende wedstrijd is op 11 mei aan de Oude Rijn, maar eerst is er natuurlijk het jubileumuitje op 4 mei naar Tom’s Creek!