Samenwerking met HSV Zegveld

Donderdag, 29 november 2018

Op 27 november jl. hield HSV Zegveld haar ledenvergadering. Niets bijzonders toch? Nou, deze keer wel. Zegveld kampt met een veel voorkomend probleem.

Wel leden maar weinig vrijwilligers en dus geen activiteiten, zelfs het bestuur bestaat nog maar uit één persoon.
Enige tijd geleden hebben HSV Zegveld en HSV De Rijnstreek uit Woerden daarover contact gehad.
De besturen willen gaan samenwerken en mogelijk zelfs fuseren.

Op 27 november werd een eerste stap gezet op de ledenvergadering.
De Woerdense (dagelijks) bestuursleden werden in het bestuur van Zegveld gekozen waarbij onze voorzitter Cor van Tuijl tot (interim-)voorzitter is gekozen.
Doel is te komen tot fusie. Dat is nog een complex juridisch traject.
Voorlopig gaan we samen op om ook in Zegveld activiteiten te ontplooien.