Tussenstand roofviscompetitie 1e wedstrijd

Maandag, 12 november 2018

De jaarlijkse roofviscompetitie is weer van start gegaan en dit keer was de Oude Rijn tussen Woerden en Nieuwerbrug de locatie voor de eerste wedstrijd.

De opkomst was met 28 deelnemers goed te noemen en ook de vangsten vielen niet tegen, zeker vergeleken met vorig jaar. Er zijn de nodige snoeken, snoekbaarzen en baarzen (baarsjes voor sommigen) gevangen.

Opvallend was het grote aantal “lossers” waarvan meldingen kwamen. Sommige deelnemers misten op deze wijze tot wel 3x een serieuze aanbeet. Jammer!

Aan het eind van de ochtend was het Hans Wouterse die de winst liet noteren met maar liefst 3 mooie vissen. Maar er zijn nog twee wedstrijden te vissen, dus er is nog lang niets beslist!

De volgende wedstrijd al op zaterdag 17 november en zal plaatsvinden aan de Meander waarbij het parcours loopt vanaf de Meanderbrug tot de Groepenbrug bij Geestdorp.

LET OP!! Vangst-registratieformulieren kunnen een uur voor aanvang worden afgehaald bij de wedstrijdleiding welke zich zal ophouden bij de Meanderbrug. Aan het einde van de wedstrijd dient het formulier (mits iets gevangen) op dezelfde wijze / plaats weer te worden ingeleverd!

Voor hen die de inleg á € 4,- nog niet hebben voldaan, kunnen deze ter plaatse voldoen bij de wedstrijdleiding.