Uitslagen 1e wedstrijd witvissers

Dinsdag, 10 april 2018

De kop is er af! Afgelopen zaterdag is dan eindelijk de eerste wedstrijd van de witviscompetitie gevist.

Locatie was de Amstel waarbij het beloofde mooie warme weer helaas wat uitbleef tot einde wedstrijd.
De Amstel blijkt altijd maar weer garant te staan voor een onvoorspelbare visserij maar waarbij mooie vangsten zeker mogelijk zijn. De verschillen onderling waren dan ook behoorlijk, maar dat zullen we deels maar wijten aan het nog moeten “inkomen” van diverse deelnemers na de lange winterstop.

Uiteindelijk was het in de B-poule onze vissende dame, Regina Wallenburg, die er met de winst vandoor ging. In de A-poule wist Steven Harteveld te winnen. Beiden noteren hiermee 1 wedstrijdpunt achter hun naam.