Uitslagen witvissen senioren 12e wedstrijd

Vrijdag, 27 oktober 2017

Afgelopen zaterdag is al weer de 12e wedstrijd gevist voor de senioren. Hier de uitslagen en standenlijst tot nu toe.

Met nog 1 wedstrijd te gaan, is het toch nog behoorlijk spannend geworden in de ranglijst. In de A-poule is Ton van Rooijen tot op minder dan 2 kilo genaderd van Ron Gerla en ook de 3e plaats is nog niet vergeven waar Steven en Jaap op minder dan 2 kilo verschil van elkaar staan. Verder is Jaap van Vliet vandaag Martin op de ranglijst gepasseerd maar ook dat is nog een zeer klein verschil.

In de B-poule heeft Hugo Sengers een eindsprint ingezet op Ries Blok voor de 1e plaats in het eindklassement, dus dat wordt nog zeer spannend met slechts 300gr verschil! Jan Muler volgt op de 3e plaats op gepaste afstand waarachter maar liefst 4 man nog in de race zijn voor de 4e plaats op minder dan 1 kilo verschil van elkaar.

Kortom nog genoeg mogelijk de laatste wedstrijd! Deze is op 4 november aan het Amsterdam Rijnkanaal te Breukelen.