Belangrijk nieuws aangaande recreatieplas Cattenbroek

Zaterdag, 18 maart 2017

Beste leden, Begin maart 2017 liep het contract met gemeente Woerden voor de huur van het visrecht in recreatieplas Cattenbroek af. We hebben niet stil gezeten en in overleg met de gemeente Woerden hebben wij het contract weer met een jaar kunnen verlengen.

Wij kunnen onze leden weer de mogelijkheid bieden om op dit unieke water te kunnen vissen.

Aangezien we met een maximum van 100 uit te brengen vergunningen werken, vragen we aan de leden een vergoeding van € 7,50. Dit hebben we gedaan om een wildgroei aan ‘inactieve’ vissers op de plas te voorkomen.
De schriftelijke toestemming kan worden aangevraagd via penningmeester@hsvderijnstreek.nl en door het bedrag onder vermelding van naam, adres, geboortedatum en vispasnummer over te maken naar NL27INGB0000240773. Na ontvangst van het verschuldigde bedrag zal de schriftelijke toestemming recreatieplas Cattenbroek worden opgestuurd.

De schriftelijke toestemming is uitsluitend voor leden van HSV De Rijnstreek!

LET OP: in verband met een mogelijke beheeroverdracht door de gemeente Woerden aan een andere partij kan deze toestemming ten allen tijde gedurende de geldigheidsperiode worden ingetrokken!