Prijzenfestival 2021 verzet naar (voorjaar) 2022

Woensdag, 8 december 2021

Beste vissers, Traditiegetrouw hadden we ons stellig voorgenomen om, na een jaar afwezigheid, op zaterdag 18 december weer het jaarlijkse prijzenfestival van onze HVS te houden. Eindelijk zag het er naar uit dat we, na een wedstrijd- en feestloos 2020, weer eens een mooi festival konden houden, totdat recentelijk (nieuwe) maatregelen roet in het eten strooide.

Gezien de huidige (beperkende) maatregelen, kunnen wij niet anders dan het prijzenfestival verzetten naar een latere datum.

Het bestuur buigt zich nog over een geschikte datum en zal hier begin 2022 een besluit over nemen, als er meer zicht is op het verloop van eventueel dan wel / niet geldende beperkende maatregelen. Streven is in ieder geval om het prijzenfestival begin 2022 te houden, in ieder geval voordat het competitieseizoen 2022 van start gaat.

Houd dus goed de nieuwsbrieven, website, facebook en Rijnstekkie in de gaten voor het laatste nieuws.

De uitslagen van de diverse competities luidde als volgt:

Tot volgend jaar en blijf vooral gezond!