Schriftelijke toestemming Recreatieplas Cattenbroek

Vraag je schriftelijke toestemming aan via penningmeester@hsvderijnstreek.nl onder vermelding van je naam, adres, geboortedatum en vispasnummer en maak € 7,50 over naar
NL27INGB0000240773

Voor het vissen aan of op de Recreatieplas Cattenbroek gelden de volgende regels:
1) Op Recreatieplas Cattenbroek is het vissen met 2 hengels alleen toegestaan voor leden van HSV De Rijnstreek met
2) een speciale schriftelijke toestemming voor de plas.
3) Wil je daar ook nog 's nachts en/of met een 3de hengel kunnen vissen dan is ook daarvoor een aparte schriftelijke toestemming (geldig voor meer wateren in Woerden) nodig.
4) Op onderstaande kaart is aangegeven vanaf welke oevers mag worden gevist (GEEL gemarkeerd). VISSEN VANAF HET WOONEILAND (GARDAMEER) IS NIET TOEGESTAAN!
5) Vanuit een bootje is vissen aan de zijde van het zwemstrandje en A12 NIET toegestaan binnen een strook van 40 m uit de oever, verder is de ballenlijn de uiterste grens. Aan de oostzijde langs het natuurgebied bij de Potterskade is vissen niet toegestaan binnen een strook van 20 m uit de oever. Bij het Gardameer wooneiland is dat zelfs een strook van 75 m.
6) Op de Natuurplas Breeveld is het vissen NIET TOEGESTAAN.
De komende periode zal verscherpte controle plaatsvinden!