Opschoondag rond de plas groot succes!

Maandag, 26 maart 2018

Afgelopen zaterdag was het de landelijke opschoondag. Circa 20 leden van HSV De Rijnstreek hebben samen met nog een aantal mensen uit de wijk Waterrijk flink wat zwerfafval opgeruimd rondom de plas Cattenbroek.

Om 10 uur startten we met een bakkie koffie waarna we al snel aan de slag gingen met verschillende groepjes. We konden rekenen op heel wat enthousiaste vrijwilligers. Met behulp van auto's met aanhanger, een quad en zelfs een boot werd heel wat afval verzameld.

Om 12 uur rondden we af en gingen we aan het gebak, welke wethouder Hans Haring samen met Rob van der Logt van de gemeente Woerden persoonlijk kwamen brengen!