Verslag 1e roofviswedstrijd

Maandag, 13 november 2017

Afgelopen zaterdag is dan de eerste roofviswedstrijd van seizoen 2017 gevist aan de Meander. In totaal waren er ongeveer 30 deelnemers actief doch de vangst was nog wat aan de matige kant.

Waarschijnlijk door de kou en regen. Opvallend was dat, toen het weer een beetje opknapte, de eerste vangsten zich ook lieten zien!

Dagwinnaar en voorlopig aanvoerder van de competitie is Jan Hoogendoorn, die vandaag als enige twee vissen wist te landen. Namelijk een snoek van 50cm en een snoekbaars van 66cm. Jan wordt op de voet gevolgd door Hans Wouterse, die vlak na Jan een snoek van 69cm wist te vangen.

Pechvogel van de dag was helaas onze jongste deelnemer Patrick de Jong, die vlak voor de kant een mooie snoek van de haak zag schieten. Volgende keer beter Patrick, doorzetten want de aanhouder wint!

De volgende wedstrijd zal worden gevist aan de Singel (vanaf de woonarken tot de Prinsenlaan) waar aanmerkelijk betere vangsten worden verwacht!

Voor de deelnemers die nog niet betaald hebben en/of zij die de 1e wedstrijd niet aanwezig waren en de 2e wedstrijd dus voor het eerst mee doen, graag even vooraf melden bij de wedstrijdcommissie (Jaap van Vliet bij afwezigheid Steven Harteveld) die je, na betaling van 4,- deelnamegeld, van een vangstregistratie zal voorzien. Na afloop van de wedstrijd dien je dit formulier, mits je iets gevangen hebt, weer bij Jaap in te leveren. Niet geregistreerde vangsten tellen uiteraard dan ook niet mee.

Veel succes en op naar de 2e wedstrijd!