Uitslag Utrechts Kampioenschap

Woensdag, 11 oktober 2017

Ron Gerla en Ron Sluyk van H.S.V. De Rijnstreek komen goed voor de dag op het Utrechts Kampioenschap.

Op de eerste dag { 24-09-2017 } van het Utrechts Kampioenschap sleepte Ron Sluyk op stek D1 een gewicht van 16.400 Gram uit het A. Rijnkanaal daar mee werd hij niet alleen 1e in zijn vak, maar tevens ook algeheel dag winnaar. Dus goed voor 1 punt. Proficiat Ron.
Ron Gerla [deze dag ingevallen voor J.v Dam in het team ] behaalde in zijn vak C1 een 4e plaats waarmee hij toch mooi 4 punten binnen sleepte met een Gewicht van 2.660 Gram.
Piet wist op plaats B1 een 6e plaats in zijn vak binnen te halen met een totaal gewicht van 4.320 Gram, goed voor 6 punten.
In het vak van Jaap v/d Stoel E1 werd er toch redelijk vis gevangen wat als resultaat had dat Jaap met een gewicht van 2.340 Gram toch 12 punten
aan zijn broek kreeg.
Martin moest op stek A1 4 uur wachten op zijn eerste aanbeet, maar ving in het laatste uur toch nog een gewicht bij elkaar van 1.080 Gram wat hem
een 12e plek opleverde in zijn vak dus 12 punten.
Chris viste deze dag als individueel een gewicht van 600 Gram bijeen wat hem 13 punten op leverde.

Al met al een geslaagde individuele vis dag geweest met toch wel een wisselende vangst.

Op de 2e en tevens de beslissende dag van het kampioenschap [ 01-10-2017 ] was het Ron Gerla [ onze zwarte parel ] op stek A15 die met een gewicht van 8.880 Gram de eerste plaats in zijn vak wist te behalen wat hem een 1 op leverde, met een totaal gewicht van 11.540 Gram kwam hij daarmee op een totaal van 5 punten te staan, in de eindklassering goed voor een tweede plaats individueel wat hem de titel reserve kampioen op leverde.
PROFICIAT RON>
Ron Sluyk moest op deze dag op stek D3 proberen een vervolg te geven aan zijn geweldige eerste dag. Nou is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Toch met een 5e plaats in zijn vak wist hij zich met een gewicht van 1.980 Gram 5 punten te scoren wat hem op een totaal gewicht op leverde van
18.380 Gram, en een totaal aantal punten van 6. Goed voor een 5e plaats in het eindklassement over 2 dagen.
GEFELICITEERD RON>

Jan weer terug van vakantie nam zijn plaats weer in het team in, deed dat op plaats A3 deze dag niet onverdienstelijk met 5.220 Gram en een derde
plek in zijn vak pakte hij 3 punten, daar Jan de eerste wedstrijd op vakantie was kreeg hij de eerste wedstrijd een 0 en 15 punten aan zijn broek,
Wat hem op een totaal bracht van18 punten, goed voor een 42 plaats totaal.
Piet Na een wat teleurstellende dag 1 vol goede moed naar het A Rijnkanaal voor dag 2, nummers op gehaald en na stek E3 gereden, Spullen neer gezet. En Om 0.900 uur vol goede moet van start, nou om het verhaal maar kort te houden om 12,45 [ na 3 uur en 45 min. gluren ] mijn eerste aanbeet, sloeg ik nog mis ook. Om kwart over 1 tweede aanbeet en ja wel hoor een platje [ 720 gram ] daarna tot 2 uur geen enkele aanbeet meer gehad, wat mijn dag gewicht op 720 gram bracht en 9 punten op leverde. Met een totaal gewicht van 5.040 Gram, en een totaal aantal punten van 15, Wat een 31 plaats in het eindklassement op leverde.
Martin pakte net als in zijn eerste wedstrijd met 2.880 Gram een 12e plek in zijn vak C3, dus 12 punten, waar mee hij op een totaal gewicht kwam 3.960 Gram wat hem totaal 24 punten opleverde en een 65 plaats in het eindklassement .
Chris hengelde op stek B15 1.260 Gram bijeen wat hem een 12e plek in zijn vak op leverde, met een totaal gewicht van 1.860 Gram en25 punten
Goed voor een 67 plaats in de eindklassering.

Als team bestaande uit Ron, Piet, Jaap, Martin en Jan [Ron Gerla ] stelden toch wel enig sinds teleur, met een aantal van 79 punten en een 7e plaats mogen we niet tevreden zijn, mede in gegeven dat wij als team wel het op 1 na het meeste gewicht [ 37.600 ] op de kant hebben gekregen.

Toch terug kijkend, twee leerzame en mooie zondagen geweest, met goed weer en twee mannen in de top 5 en zeker voor herhaling vatbaar.