Uitslagen / tussenstand witviswedstrijd senioren

Woensdag, 12 april 2017

De kop is er af. De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen is gevist, waarbij de senioren witvissers het spits mochten afbijten.

Gevist werd er onder prima omstandigheden aan de Amstel, normaal gesproken goed voor aanzienlijke vangsten. Hoe anders was dat vandaag.....
Niet dat de vangst slecht te noemen was, maar de brasem had duidelijk het voorjaar in de bol en was waarschijnlijk al druk bezig met andere zaken dan azen.
Uiteindelijk was het Jaap van der Stoel die er in de A-poule met de dagwinst vandoor ging door een mooie 8 kilo te vangen. In de B-poule was het Hessel Donkers die met 2,7 kilo wist te winnen.
Verder mochten wij maar liefst vier nieuwe deelnemers verwelkomen, te weten: Karin Wijsman, Florian Wijsman, Jan Muller en Huug Sengers. Allen van harte welkom en wij hopen jullie de komende wedstrijden vaker te mogen verwelkomen!

A poule: uitslagen en standen 2017 1e wedstrijd

Ron Gerla2.060