Karperavond in "Avicultura"

Dinsdag, 21 februari 2017

Aanstaande vrijdagavond 31 maart houdt HSV De Rijnstreek weer een karperavond. Deze avond staat in het teken van een gezellig samen zijn, eventueel onder het genot van een hapje en een drankje!

Als vissers onder elkaar gezellig napraten over het afgelopen seizoen, of juist over de al vroeg behaalde successen in 2017!

Op deze avond is er een uitleg over de nieuw op te starten karpercompetitie en daar aansluitend de verloting van stekken voor de eerste wedstrijd. Ook zal er de hele avond gelegenheid zijn om je in te schrijven. Tevens is er dan ook nog ruimte voor een spreker, denk jij dat je iets leuks kan of wil vertellen of dat nu over tactiek of belevenissen aan de waterkant gaat, neem dan contact met ons op en kijk wat er mogelijk is!

De fotoboeken van onze spiegelkarprojecten liggen ook op tafel, zodat iedereen kan zien wat een prachtig bestand we in de loop der tijd hebben gekregen. Neem dus je vangstfoto's mee en probeer de herkomst te achterhalen!

Met al die jaren viservaring van sommige leden is het zeker ook voor de jonge vissers onder ons een uitgelezen moment om vragen te stellen, en zo achter die ontbrekende puzzelstukjes te komen!

Komt dus allen en neem die gezellige vismaat mee!

Datum: 31 maart 2017
Zaal open: 19.30