Wedstrijdseizoen 2017 gaat weer van start!

Maandag, 6 februari 2017

Ondanks de koude temperaturen buiten (althans wel op moment van schrijven) zijn de voorbereidingen voor het komende wedstrijdseizoen al weer in volle gang.

De roosters zijn (nagenoeg) gereed en de toestemmingen van de visrechthebbenden zijn, voor zover van toepassing, ontvangen. Tijd dus om langzaam de visspullen uit te gaan zoeken, (onder)lijnen in orde te maken, laatste nieuwe aankopen verzilveren en dromen van mooie vangsten komend seizoen!

Voor een overzicht van alle wedstrijden klik hier ...

Witviscompetitie:
Het inschrijfgeld is onveranderd vastgesteld op € 4,- per deelnemer voor de gehele competitie. Te voldoen bij de wedstrijdleiding tijdens of direct na de eerste wedstrijd waaraan je deelneemt. Verder is het wedstrijdreglement voor de witviscompetitie op details ge-update, dus ook daarvoor graag jullie aandacht.

Karpercompetitie:

De Karpercompetitie zal dit jaar wegens succes herhaald worden, doch daarover volgt binnenkort meer informatie op website en facebook wanneer het precieze rooster bekend is..

Roofviscompetitie:
Er zal worden gevist over 3 wedstrijden, waarbij de Singel dit jaar de tegenvallende Montfoortse Vaart (Cattenbroekerdijk) zal vervangen. Ook hier is het inschrijfgeld onveranderd vastgesteld op € 4,- per deelnemer voor de gehele competitie.

Jeugd:

Ondanks de tegenvallende deelnemersaantallen afgelopen seizoen, zijn voor 2017 toch weer de data gepland. Locaties zullen weer binnen Woerden zijn, echter worden pas definitief gepland en bepaald bij voldoende animo (minimaal 5 deelnemers). Bij minder deelnemers zullen wij helaas moeten heroverwegen of de jeugdcompetitie doorgang kan vinden.

OPROEP ALLE LEDEN VOOR DEELNAME COMPETITIE(S):
Ondanks dat de animo voor de meeste competities “goed” te noemen is, doen wij bij deze graag een oproep aan al die leden die graag eens een hengeltje uitwerpen maar (nog) nooit hebben deelgenomen aan één van de competities. Als vereniging hebben wij het credo “Hoe meer zielen, hoe meer vreugd” hoog in het vaandel en met zo’n enorm ledenbestand zijn er vast meer vissers die eens op een leuke, ontspannen en (vooral) sportieve manier hun viskrachten willen meten met anderen?

Onze competities / wedstrijden kenmerken zich vooral door het ongedwongen karakter, gezelligheid die voorop staat en vooral ook gezonde (competitieve) ontspanning, waarbij je ook nog eens een prijs kan winnen. Dus: Kom gewoon een keer en proef de sfeer!

Deelname is mogelijk voor iedereen die lid is van HSV De Rijnstreek. Mocht je je afvragen of het iets voor jou is, kom dan gewoon een keertje aan de waterkant kijken bij een wedstrijd of doe geheel vrijblijvend een keertje mee. Wil je je aanmelden of wil je gewoon iets meer weten? Neem dan kontakt op met de Wedstrijdleiding (Steven Harteveld) per mail op wedstrijden@hsvderijnstreek.nl