Prijzenfestival 2016

Dinsdag, 3 januari 2017

Op zaterdag 17 december 2016 is door HSV De Rijnstreek weer het jaarlijkse prijzenfestival georganiseerd, als afsluiter van het (wedstrijd-)visseizoen 2016.

Geheel conform traditie zijn op deze dag alle prijswinnaars van de diverse competities geĆ«erd en mochten zij uit handen van de wedstrijdleiding een mooie prijs in ontvangst nemen. Naast de prijzen voor de winnaars van de diverse competities was er voor alle deelnemers een lekkere rollade als attentie en dank voor de deelname van afgelopen jaar.

Tevens zijn ook weer alle vrijwilligers die zich geheel belangeloos voor onze vereniging inzetten, in het zonnetje gezet en ook zij mochten een presentje in ontvangst nemen. Immers: waar zou een vereniging zijn zonder de inzet van deze mensen?

Nieuw dit jaar was de organisatie van een heuse karpercompetitie waarmee wij, naast de reeds bestaande jeugd-, roof-, en witviscompetities, een extra dimensie hebben kunnen toevoegen aan ons mooie en uitdagende wedstrijdprogramma.

De opkomst overtrof de verwachtingen van de organisatie en was zelfs nog groter dan die van voorgaande edities. Het bleef dan ook nog lang erg gezellig.

De prijswinnaars van de diverse competities 2016 zijn als volgt:

Jeugdcompetitie:
1e Florian Wijsman
2e Stefan Smit

Witvissen Senioren A-poule:
1e Ron Gerla
2e Steven Harteveld
3e Jaap v/d Stoel

Witvissen B-poule:
1e Jaap van Vliet
2e Chris Wallenburg
3e Regina Wallenburg