Prijzenfestival 2016

Woensdag, 30 november 2016

Zaterdag 17 december 2016 organiseert HSV De Rijnstreek voor haar leden weer het jaarlijks prijzenfestival!

Vanaf 14:00 zullen alle prijswinnaars van de dit jaar gehouden competities (jeugd, senioren, karper en roofvis) in het zonnetje worden gezet en de prijzen worden uitgereikt.

Naast de prijzen voor de prijswinnaars, is er voor alle overige deelnemers en de vrijwilligers van onze mooie vereniging, een extra presentje dus komt allen!

Entree is gratis en toegang alleen voor leden van HSV De Rijnstreek.

Locatie: clubgebouw Avicultura (Singel 43-a)